Jag älskar det ❤️

Nu är det vår på riktigt 😉

Jag har träffat en man som har hus. Efter mitt första besök så började det klia lite i mina adhd fingrar och nu kör vi gärnet med att städa upp tomten för att min vovve ska kunna springa på tomten utan att känna oro för att det ligger något skit kvar.

Sedan vill jag sätta staket men det är just det......Vi har nyligen träffats och han har träffat mina barn och de tycker om honom mycket och tycker att det är kul för mig att jag har hittat någon.

Han bor ju i hus och har ett liv som jag drömt om.
Om vi flyttar ihop så kan jag lägga 10.000 i månaden på att renovera och bygga ut vilket skulle göra så att huset känns som vårat och inte hans men det är ju hans.

Men om jag lägger in pengar i huset så vill ju jag ha något tillbaka om det är så att det liksom inte håller.....jag vet att det är tidigt att tänka så men jag kan inte vara den första kvinnan som ser flera steg framåt.

Vad tycker ni?