Kattvind

Jag har hittat min stora kärlek och med det så kom det ett hus. 

Han har vårdat huset fint men det behövs en del kärlek.
Huset har kattvind och en massa konstiga gömmor som det brukar finnas i gammal hus.

Nu har jag hittat ett projekt jag skulle vilja ta mig ann men jag är ny med inredning och så så ni söker jag efter lite hjälp och tips.

Det är högt och smalt så jag tänkte först en garderob men det finns det mycket av i huset så jag skulle kunna tänka mig något annorlunda och roligt.

Medan jag tar mig an väggar och golv värde jag mycket tacksam för tips som sagt.

Tror ni att pintrest eller vad appen heter kan funka?
Huset är 100 år gammalt så man vill ändå ja charmen kvar men men jag har inte hittat någon tidning heller som jag fastnar för.

Har ni tips där med?
1 Anonym:

skriven

En garderob vore kanske enklast men tråkigast

Svar: känner exakt samma sak!
Linda Johansson