Potatisprojektet och blåbär

Igår fick jag nyckeln till hans hus och det är ju ett tecken på att vi går in i en mer seriös fas i vårt förhållande och för mig betyder det att jag får börja fixa till det i hans trädgård. 

Jag ska få lite potatis att rota sig och sedan ska vi se om det blir något av det.

Det är ju alltid kul att testa på och lära sig något av det.
Det finns 2 odlingslådor så en ska bli potatis och den andra ska det sättas jordgubbar i hade jag tänkte.
Idag åkte vi till Zetas och köpte 3 blåbärsbuskar som blir över 2 meter höga.
Amerikanska blåbär blir större och sötare att äta och så är min tanke att de ska skydda lite mot insyn med för det finns en granne som man kan se in till vilket jag inte personligen tycker om.

Om jag och barnen flyttar in så måste det även sättas upp staket eller något så Harry inte drar 😉